Розвиваємо логічне мислення
Дидактична гра «Що зайве?»
Гра «Назви одним словом»
Мета:перевірити дитину на здатність до узагальнення; розвивати
логічне та абстрактне мислення; виховувати самостійність, спостережливість,
увагу.
Хід гри
Дорослий називає групи слів, об'єднаних за спільною ознакою, а потім просить
дитину назвати їх одним словом.
Приклади завдань:
«Будинок, сарай, хатина, хмарочос» (будівля).
«Брат, сестра, бабуся, тітка, тато» (родичі).
«Олівець, зошит, папір, ручка, альбом для малювання» (канцтовари).
«Потяг, велосипед, літак, автомобіль, корабель» (транспорт).
«Ігор, Сергій, Іван, Кирило» (чоловічі імена).
«Вишня, полуниця, смородина, агрус, кавун» (ягоди).
«Стіл, ліжко, шафа, стілець, крісло» (меблі).
день Святого Миколая, Новий Рік, Різдво, Масляна – …(свята);
грудень, січень, лютий – …(зимові місяці),
герб, прапор, гімн – …(державні символи України).
Гра «Моя оселя»
Мета: з’ясувати, чи вміє дитина класифікувати предмети (посуд,
меблі, одяг, взуття); розвивати логічне мислення, зосередженість; виховувати
бережливе ставлення до своєї оселі.
Обладнання: предметні картинки.
Хід гри
Вихователь пропонує уявити, що діти «отримали нову
квартиру». Для того щоб «облаштувати оселю», вони «придбали багато речей».
Тепер їх слід розібрати по місцях. Необхідно взяти одну картинку, назвати річ,
зображену на ній, сказати: до якої групи належить, для чого вона потрібна і
куди поставити. Наприклад: «Ліжко — це меблі, які слід поставити в спальну
кімнату, на ньому відпочивають тощо»
Коментарі
Дописати коментар